Pluggat klart



Hallå där!

Nu har jag pluggat så mycket att jag känner att det inte går att få in mer i huvudet!
Då är det lika bra att sluta plugga och göra någonting annat.
Jag har mest pluggat historia men även lite engelska.
Provet i historia på tisdag kommer att handla om franska och industriealla revolutionen.
Det är många sidor att läsa, men egentligen är det ju inte så jobbigt.
Man behöver bara läsa det som står och få in det i huvudet. Det är inte som tex matte eller grammatik där man måste förstå vad man gör.

Usch, imorron är det måndag igen!
Det är jobbigt att börja kl 8.00 och sluta så sent som vi gör.
Tror vi har ungefär 7 lektioner med 10-minuters raster efter nästan varje lektion.
På ett sätt är det ju bra, det går fortare och man behöver inte vänta så länge, men det är ändå jobbigt för man hinner nästan bara byta böcker och sen gå tillbaka till lektionen.
Det blir stressigt ibland men det är inte så mycket att göra åt.
När väl måndagen är gjord, så brukar resten av veckan gå jättefort!
Jag ska inte klaga för mycket egentligen, för jag har sovmorrnar alla andra dagar!
Så värre hade det ju kunnat vara. =)

Blir att kolla på TV sen om en stund och ta det lungt.
För mig är det viktigt att vara utvilad innan jag ska till skolan.
Om jag inte skulle kunna sova på en hel natt, så funkar inte jag dagen därpå.
Både kroppen och jag måste vara utvilad för att jag ska orka med.
Men en sak som jag brukar tänka på om jag har svårt att sova är att kroppen får ju i alla fall vila! =)

Kommentarer
Postat av: JENNIE & EXXA SPEXXA

Min häst stegrade sig och tippade över så han hamnade på mig och då gick mina knän sönder. Man är ganska glad att man lever...!! :)

2008-09-29 @ 10:23:47
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Heej! Vad roligt att du gillar den, blir jätteglad av att höra det :)

Din är ju också rosa, rosa är fint ;)



Usch vad hemskt med din rygg, men skönt att du kan gå igen iaf :) Lycka till med allt!

Kram

2008-09-29 @ 13:44:36
URL: http://www.jessi.se
Postat av: belinda

Åh tack så mkt vännen!



Men oj, vad hårt! starkt av dig som orkar allt ändå! Hejja dig!

2008-09-29 @ 16:17:10
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: jannica

Hoppas du får en bra fortsatt dag :) allt bra med dig idag?

2008-09-29 @ 17:56:42
URL: http://ffashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0