Lördagens händelser


Hej!

Idag har det varit en rolig dag, tycker jag!
  Jag och mamma skulle ju på marken i Åtorp idag, men Ida följde också med!
Det var hur länge sen som helst vi träffades, så det var jätteroligt att hon följde med.
  På marken var det fullt med människor och på vissa ställen blev det jättetrångt.
Jag och mamma brukar gå i armkrok för att jag ska få stöd, och när man går bland mycket folk så verkar det som om de inte ser en ibland. Men det gick bra ändå!
  Själva marken var ju inte direkt någonting att ha, men det var ändå roligt att åka dit.
Innan vi skulle iväg hade jag lite ont i vänstra benet, men det gick snabbt över för det var bara tillfälligt som tur var.
  Efter att vi hade varit på marken så åkte vi till Folkets Hus här hemma!
Det var loppis där och vi har varit där förut, men den här gången så var det inte lika många bord och inget speciellt heller.
Men om man inte hade åkt dit, så hade man ju inte vetat om man hade missat något!

Innan vi åkte hem efter loppisen åkte vi till Coop Forum.
  De har fått en hörna där de säljer parfymer, smink accesseoarer m.m.
Vi åkte dit för att jag skulle köpa ett slingpaket för vi ska slinga mitt hår i morron!
Det blir blonda slingor för jag ska färga min utväxt som jag har fått.
  Mitt hår har jag färgat många, många gånger. Allt ifrån svart till rött, brunt och blont.
Nu försöker jag få fram min naturliga hårfärg med slingor i.

När vi kom hem vilade jag en stund för att jag var så trött.
Jag har inte haft så ont idag, skönt det!
  Förra året hade jag en dålig period då jag hade mycket ont.
Då brukade jag få mer ont på helgerna för då slappnade jag av.
  Det var inte alltid jag orkade vara med kompisar då, för jag hade så ont.
Nu hoppas jag på en bra höst som inte blir alltför kall och att jag ska må så bra som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Liene

Tack så mycket:D Vad glad jag blev att höra.

Stackars dig som är handiakkap:( Men tur iaf det att du kan gå ändå.



KUl med slingor i håretm, kommer säkert bli snyggt.

Hoppas att du inte får en sån svår period som förra året.

2008-09-28 @ 09:21:00
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0