Konsert Tattoo



Hejsan!

Nu har jag kommit hem från skolan, har nyss ätit.
Vid kl 18.00 ska jag åkte till Nobelhallen idag för att vara med och spela på Tattoo.
Det kommer vara andra orkestrar där också som spelar, och inträdet som är på 20 kr kommer gå till Barncanserfonden. Väldigt bra tycker jag!
Men innan jag ska iväg så ska jag vila lite och ta det lungt. Sen får jag byta kläder. Ska ha svarta jeans och Paradorkestertröjan(obligatoriskt) ibland har vi på oss våra Paraduniformer!


Igår hann jag inte skriva något blogginlägg för jag gick i skolan till 16.35 och sen på kvällen var jag på en mycket trevlig och speciell middag! När jag kom hem var det dags att sova så därför skrev jag ingenting. Får se om jag hinner skriva senare om hur spelningen gick, annars skriver jag om det imorron. Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0