Bara en vanlig röntgen




Hallå där!

Många av er kanske är i skolan nu, det skulle jag också ha varit egentligen, men jag ska  snart till Örebro på röntgen!
Jag glömde säga det igår, men det är bara en skelettröntgen av foten.
För ungefär 4 år sedan opererade jag bort en knöl på höger fot som jag fick för att jag gick på tå förut.
Halgusvalgus, heter en sån knöl, och det kan man tex få om man går i för trånga skor.


Skönt att komma hem lite tidigare i alla fall!
Jag hinner inte med orkestern idag, så jag får skippa den.
Blir att göra lite läxor sen när jag kommer hem ifrån Örebro.
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

KRAM

2008-09-30 @ 19:10:20
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0