Bara en lektion idag




Godmorgon!

Jag har den turen att jag har sovmorron till kl 9.35 på onsdagar! Skönt, då kan jag sova till kl 7.00 i alla fall.
Har ljudteknik på Kulturskolan som är vår första lektion, och även den sista för mig i alla fall idag!
Det är minimaran idag som de andra ska springa eller gå. Sträckan är på 9 km på olika tider för olika betyg. Siktar man på högre betyg än G så måste man komma fortare fram. Men jag är inte så insatt i det där för jag ska ju inte vara med.
Jag är inte med på den fysiska idrotten, men jag har teoretisk idrott! För att komma in på universitet måste man nu ha ett idrottsbetyg. Så det känns bra att jag har börjat få idrottslektioner med nu. Jag var med på idrotten fram till 6:an tror jag, för då blev det jättejobbigt med all min värk och då blev jag befriad från idrotten.

Nu ska jag göra mig klar och sen åka till skolan. Slutar vid 10.55 tror jag. Sen senare ska jag berätta om hur det gick igår kväll när vi spelade på Tattoo i Nobelhallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0