Idol-Anna åkte ut, och idag blir det en runda på stan!

Godmorgon!

Idag ska mamma och jag gå en runda på stan och kolla runt lite i affärer. Det ska bli roligt!
Snön som kom igår, ligger fortfarande kvar här. Mysigt faktiskt. Jag är så trött på regn och rusk att jag nu bara vill ha snö istället!

Igår skrev jag ju ett inlägg om Idol, och om vem jag trodde skulle hänga löst och om vem jag ville skulla åka ut.
Rätt hade jag verkligen om vem som skulle hänga löst, och det var Anna! Tyvärr hängde hon inte bara löst, hon åkte ut också. Johan Palm hängde också löst, men han fick vara kvar! Jag förstår inte, han kan inte sjunga och har aldrig kunnat göra det heller, och Anna sjunger och har en röst som är hur bra som helst, men ändå är det hon som åker ut!
Om juryn skulle få vara med och rösta, då tror jag att det skulle se annorlundare ut.
Visst, de säger att de tycker om Johan, men frågan är ju om dem tycker att det är rätt att han ska få vara kvar, istället för Anna?
Jag läste förut på aftonbladet, att det bara skiljde drygt en procent mellan deras resultat! Johan sitter inte alls så säkert som han kanske tror, vi får hoppas att det är han som åker ut nästa gång!
Idol är ju bara en musiktävling, och eftersom att det är upplagt på det viset att tittarna enbart ska få rösta, så åker ju kanske "fel" personer ut, enligt en själv. Det är bara en tävling, men det är ändå dåligt tycker jag, att de som är flickfavoriter men som inte kan sjunga, får vara kvar istället för de som verkligen har talang.
Men men, man kan inte alltid få som man vill!


Igår fick Anna lämna idol. Bra eller dåligt?

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv: nej precis :O

johan suger alltså, och han kan inte sätta någon ton!

2008-11-22 @ 12:53:34
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0