Fredagskväll


Heej!

Skönt med fredagskväll nu, kan inte bli bättre!
Nu är det helg igen, och bara två veckor kvar i skolan innan det blir jullov.
Nu är det verkligen inte långt kvar!

Ikväll är det ju idol igen, och semifinal! Nu är det bara Alice, Kevin och Robin kvar!
Förra veckan glömde jag att skriva om idol, men då åkte äntligen Johan Palm ut!
Åh va skönt, han borde ha åkt ut från första början, eller inte varit med alls tycker jag.
Han var inte alls i samma klass som de andra, och det är ju därför som han inte är kvar längre.
Mina favoriter har ju under hela tävlingen varit Alice och Kevin, och jag hoppas att det är de som går till final, men allting kan hända! Jag tycker även att Robin har utvecklast enormt under tävlingen. I början tyckte jag inte att han var speciellt bra, och jag trodde att han skulle åka ut tidigt. Nu står han här bland de tre bästa, och jag tycker att han sjunger mycket bättre och rör sig mycket bättre på scen nu än vad han gjorde förut. Därför tror jag att allting kan hända ikväll, och att det kommer bli svårt att veta vem som kommer att gå till final. Det blir helt enkelt att titta och se ikväll!
Det är ju jurryn som väljer idolernas tema ikväll! En låt de ska briljera i, och en utmaning. Får se hur det går!

Vilka tror ni kommer gå till den stora finalen i Globen nästa vecka? Vem tror ni kommer få lämna Idol?


Kommentarer
Postat av: Chacha

nej inte alls kul :(.. i foten

tack så mycket det hoppas jag också!

skönt att höra,jo helt okej :)

puss å kram

2008-12-05 @ 19:59:23
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Louise

Vi har redan flyttat, vi kom till nya bostade i tisdags. :)



Jag ska fixa lite här hemma i helgen hade jag tänkt & kanske träffa några vänner imorgon. :)



Puss!

2008-12-05 @ 22:57:33
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: SABINA

Hejsan, vad tycks om Kanye Wests nya låt?

2008-12-06 @ 14:34:54
URL: http://sabinasefic.blogg.se/
Postat av: alexandra

olyckligtvis åkte robin ut igår ju ;( fan , as kiligt ! hoppades att han skulle vinna idol eller iaf komma tvåa. Fast man får la hoppas att han kanske kommer någonstans ändå :D

JAdå, jag har hittat jättemkt om depression. dock står det mycket samma saker eller så. Ingen vidare fördjupning, men det ska nog gå :)



Jag är så jävla sugen på att läsa Eng c, och då kan jag inte läsa psykologi b :/ det är bra att ha med sig båda ioförsig. men jag vill iaf läsa NÅT c-ämne iaf /:

Hehe ja jag ska berätta sen ifall det är intressant :) dock är det ett år kvar tills vi ska läsa psykologi b då,ifall man inte väljer nåt annat :) Jag är sååå inne på ENG C att jag kan spricka. haha. jag får ta reda åp lite mer om det eller så!

Bra att det är bra : )Vad ska du göra i helgen?

allt är fint med mig, hehe. puss & kram

2008-12-06 @ 15:11:24
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Kevin måste vinna!



Hehe nä.. jag kom på att det visst är två veckor kvar. Men jag ska till västerås imorgon med klassen och så har jag ledigt två dagar plus en till på fredag då jag åker till london, så i princip har jag en vecka kvar :p den 18de får vi lov, 19de är kompensationsledigt. Ni då hjärtat? Kram

2008-12-06 @ 19:16:33
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0