Snart är det dopparedagen!


Hejsan!

Idag har jag inte bloggat tidigare, men det har berott på att jag har haft ont idag och vilat lite. När jag vaknade i morse hade jag ont i armar, nacke och axlar. Jag brukar inte känna direkt när jag vaknar att jag har ont, eller det är inte så ofta i alla fall. Men det gjorde jag idag. Nu senare på dagen så har det i alla fall blivit bättre, skönt det!
Och den andra anledningen till att jag inte har kunnat blogga idag, är för att vårat internet har trasslat lite. Men nu funkar det som det ska igen så nu kan jag blogga!

Nu är det dan före dan före dopparedagen! Alltså är det bara 2 dagar kvar till julafton. Idag har mamma gjort i ordning julskinkan, och det luktar så gott tycker jag! Julskinkan är min absoluta favorit på julbordet, och det beror nog på att jag är lite kräsen, och för att jag älskar kött! Älskar kött har jag gjort ända sedan jag var liten. Så det är min favorit!
Vilken/vilka maträtter är era favoriter på julbordet?


Kommentarer
Postat av: Stefan W

Heej! :) Kollar in här och hoppas att du haft en bra dag! ;)

2008-12-22 @ 19:26:40
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0