Ögonbrynsformning på salong!

Hallå bloggen!

Igår unnade jag mig riktig vardagslyx, om jag får säga det själv!

När mamma fyllde år i juni fick hon bland annat i födelsedagspresent en SPA-behandling i Örebro på en behandling som hette "Cocon". Det är en behandling där hon bland annat fick massage, blev scrubbad och lite annat. Det var verkligen en upplevelse, sa hon! Hursomhelst, när mamma bokade in sin SPA-behandling på Nygatans Spa så passade jag på att boka in en ögonbrynsformning! Jag har aldrig noppat ögonbrynen på en salong förut och det var verkligen en upplevelse i sig och jag blev så otroligt nöjd med resultatet! Jag fick lägga mig ned på en säng, lyssna på klassisk musik och ligga där tills hon hade format och noppat ögonbrynen klart. Det kändes lyxigt att få brynen fixade av ett riktigt proffs och hon gjorde en jättefin form på ögonbrynen så jag blev verkligen supernöjd. Absolut något jag skulle kunna tänka mig att göra igen! Men det är betydligt billigare att göra det själv när man väl har fått den där snygga formen fixad. Jag fick låta ögonbrynen växa ut rejält för att hon skulle ha "något att jobba med" så jag kunde få en snygg form. =)


Jag har gjort en ögonbrynsformning på en salong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0