Ny favorit i bokhyllan!

Dagens citat: Man ser mer av världen om man håller huvudet högt. - Okänd

Hallå!

Åh, vad skönt att det är fredag!

Jag vet inte hur många gånger jag har nämnt den meningen i bloggen ("Åh, vad skönt att det är fredag!") men även idag passar den in mer än bra! Att det är så skönt med fredag är för att jag nu kan koppla av för jag har gjort terminens sista tenta! Nu undrar ni säkert vad jag menar med "terminens sista tenta" (jag går på universitetet), då det nya året nyss har börjat och jag borde ha påbörjat en ny termin. Det är lätt att tro, men på universitetet i Örebro håller höstterminen på till den 16 januari och vårterminen börjar dagen efter, den 17 januari. Så idag har jag gjort terminens sista tenta, i HSA A - Hälso-och sjukvårdsadministration A!
Tentan bestod var i form av en webbtenta där man skulle svara på ett antal kluriga frågor! Det kändes väldigt bra när jag gjorde tentan, så förhoppningsvis gick det väldigt bra också! Nu kan jag pusta ut och njuta av att det är fredag och helg och samla krafter inför måndag då termin 2 av min utbildning börjar. Spännande!

På tal om någonting helt annat - vet ni vad jag fick hem i brevlådan idag? Det är ju förstås svårt för er att veta, men det var en bok som jag hade beställt på internet! Den här gången var det inte kurslitteratur som kom, utan en bok som jag har väntat på länge ska komma ut och som jag faktiskt har haft på bevakning för att få veta när den skulle komma! Boken jag fick hem var...En mini-shopaholic i mammas fotspår av Sophie Kinsella! Alltså den nyaste boken i Shopaholic-serien av Sophie Kinsella! Jag såg för några månader sedan att den skulle komma ut och klickade genast på att få den på bevakning så jag kunde beställa den. Jag älskar Sophie Kinsellas böcker och har läst alla hennes böcker och idag kom äntligen nykomlingen! Jag har inte börjat läsa den än, men jag kan nog nästan lova så här på rak arm att den kommer vara lika bra som de föregående!


Gillar ni också Sophie Kinsellas Shopaholic-serie? Idag fick jag hem hennes senaste bok En mini-shopaholic i mammas fotspår!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 @ 05:45:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0