Om ni undrar vad jag gör om dagarna...

Dagens ordspråk: Att tiga är bästa svaret på en dum fråga.

Hallå!

Jag är i skolan och pluggar för fullt, så jag har inte hunnit blogga nu på några dagar! Vi har många böcker, papper och anteckningar vi ska läsa, men allting känns så roligt! Jag tänkte lägga upp en bild och visa vad jag är upptagen med, så ni vet varför det har blivit få inlägg den här veckan, ;)


Det här är mina böcker som jag har (än så länge) på Medicinska sekreteraprogrammet, de första delkurserna i Hälso-och sjukvårdsadministration och Medicin A, grundregler och normgivning. Jag kan säga så här, vi har inte börjat med den allra tunnaste boken längst upp, direkt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0