Bloggtorka

Dagens ordspråk: Den som söker han finner.

Hallå bloggen!

Åh, vad länge sedan det var som jag skrev här sist! Det har verkligen gått länge nu och jag ber om ursäkt för en dålig uppdatering. Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har haft så fullt upp nu ett tag och för att jag när jag har haft tid inte riktigt har vetat vad jag ska skriva. Kan kort och gott beskrivas som bloggtorka!

Annars då? Jag pluggar och står i och stormtrivs med att gå på universitetet och vara student! Jag går ju på Medicinska sekreterarprogrammet där jag utbildar mig till läkarsekreterare och jag hade verkligen inte kunnat hamna mer rätt! Jag trivs som fisken i vattnet helt enkelt! Det blir väldigt mycket plugg om dagarna och jag går på distans, så jag har föreläsningar på universitetet några dagar i veckan och resten pluggar jag hemma. För mig passar det alldeles utmärkt, men visst krävs det självdiciplin, alla gånger! Det gäller att strukturera upp det man ska hinna med och faktiskt göra det. Men jag tycker det går bra! Känns så konstigt att det snart är jul och att jag har gått på universitetet så länge!

Nu i helgen har jag haft det jättebra, lugnt och skönt! Var på stan en sväng igår och hittade en jättefin stickad tunika och idag har jag slängt ihop en smet och bakat muffins! Imorgon väntar en ny vecka och då blir det plugg igen. Jag har min sista (sals)tenta den 17 december (ja, precis en vecka innan julafton!) och sen tar jag julledigt!

Vad har ni haft för er sen sist då? =)


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-24 @ 14:25:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0