Min sista dag som 18-åring

Dagens ordspråk: Lite skit rensar magen.

Hallå!

Ingen rast och ingen ro - precis så har det känts idag, haha!
Igår skrev jag ju att jag var klar med min bok, men att det fortfarande är mycket jobb kvar. Idag har jag gjort en hel del med den och även ringt runt till tryckeriet som ska trycka den för att fråga lite frågor. Jag räknade igenom alla sidor som jag har skrivit också för att se hur lång boken blir. Jag avslöjar inget än, men det är hur coolt som helst!

Idag på förmiddagen kom det snöskottare hit till oss, för de skulle skotta lite på taken! Det är jättemycket snö här och det tynger så alla husen i området får hjälp med det. När de kom utanför och skulle gå upp på stegen till taket satt jag och åt frukost. Det var tur, för jag visste att de skulle komma någon gång men inte när. Jag har mitt rum på ovanvåningnen och om de hade kommit precis när jag hade kommit ut ur duschen eller något, då hade det verkligen blivit en syn, haha! Men nu kom de som tur var lite tidigare. Det brakade riktigt på taket och dundrade och ned föll en massa is och snö. Nu blev vår snövall om möjligt ännu högre där ute så gissa om det kommer ta tid innan snön försvinner!

Imorgon blir det en riktigt rolig dag! Syrran Malin och hennes bebis Lowe kommer hit för jag fyller nämligen 19 år imorgon! De ska hit och fira mig och passar även på att sova över. Det ska bli hur roligt som helst! De kommer någon gång på eftermiddagen, vilket är bra för jag har bara en lektion imorgon (sista veckan jag är ledig) som är klarinettlektion och när jag kommer hem är de förhoppningsvis redan hemma! Så idag är det min sista dag som 18-åring!

Ha det fint så hörs vi igen imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0