Dagen innan Studenten

Dagens ordspråk: Fint folk kommer alltid försent.

Hallå!

Idag är det dagen före morgondagens stora dagen D. Idag har jag avverkat den allra sista skoldagen, imorgon tar jag studenten! Det känns inte alls som att det är jag som ska stå där ute och sjunga Studentsången, stå på flaket och sjunga "För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten. För jag har tagit studenteeeen! Fy faan vad jag är bra!" Det känns helt enkelt jättekonstigt, men så roligt! Det är sorgligt också, eftersom att vi i klassen efter tre år ska skiljas och olika håll, men jag tror allting kommer bli bra ändå! Imorgon ska det verkligen firas att jag har gjort bra ifrån mig i tre år och jag är så nöjd och stolt över mig själv!

Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket mer just nu, för min bror Mikael har precis kommit hit från Stockholm! Min syster Malin och Lowe är här också för de ska se på mig imorgon och därför sover de över här ikväll! Imorgon ska jättemånga titta på mig på utsläppet och jag kan inte beskriva hur kul jag tycker det ska bli! Jag hoppas att det blir fint väder bara och uppehåll, men hur det än blir kommer det bli en oförglömlig dag! ♥

Ha en jättefin och underbar student alla ni andra som också går ut imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Stort grattis i förskott!

Njut, njut så mycket det bara går av imorgon! Min dag blev allt jag kunnat önska.



Ja, studentbalen var två veckor innan studenten, även den var full av magi och perfekt. Har du varit på någon bal?

2010-06-10 @ 22:53:47
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: Emma

grattisgrattis! :D

2010-06-10 @ 23:32:33
URL: http://emmichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0