Underbara sommar

Dagens ordspråk: Tiden går fort när man har roligt.

Hallå!

Det superhärliga och fina sommarvädret fortsätter! Jag är så glad för jag har väntat länge på att det ska bli varmt och skönt och nu är det äntligen det! Jag njuter av varje sekund av sommaren!

Idag har vi haft Malin, Lowe och Adde här! De sov över igår och åkte tyvärr hem idag igen. Det går så fort när de är här! På förmiddagen när vi hade gjort oss i ordning åkte vi ner till stan en sväng för att titta in på Guldfynds rea! Syrran var på jakt efter en klocka och hittade en jättefin!
När vi kom hem igen satte vi oss i solen en stund! Lowe plaskade och lekte i poolen och han tyckte att det var så kul! Han älskar att vara ute över huvudtaget, han vill inte alls gå in. Förstår honom, det är så härligt att vara ute när det är varmt och fint och man kan springa utan skor!

När de tyvärr åkte hem (de kommer ju snart igen!) vilade jag en stund för jag var så trött. Efter det började jag städa lite i mitt rum och jag håller fortfarande på. Jag tog en paus för att blogga bara, haha. Det är inte speciellt kul att städa, men det är desto roligare när det är gjort och det är fint!

Vad har ni haft för er idag då? =)

Kommentarer
Postat av: Emma

härligt med lite riktigt sommarväder :)

2010-06-23 @ 22:41:17
URL: http://emmichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0