Stressar ner

Dagens ordspråk: Var dig själv, alla andra är redan upptagna.

Hallå!

Åh, vad det är härligt med sommarlov! Det är bara andra dagen på sommarlovet och visst sa jag imorse att det kändes som att det lika gärna kunde ha varit helg än så länge (eftersom att lovet bara är inne på sin andra dag), men det är ändå så skönt för jag vet ju att det är både lov och sommar! Att bara kunna göra precis vad jag vill och känner för och inte behöva prioritera fritiden på grund av läxor, det är riktigt skönt det. Jag njuter som bara den, i fulla muggar!

Imorse trodde jag att det skulle bli en dag ute i solen, men det var inte sådär värst varmt och lockande. I solen var det säkert varmt om man jämför med skuggan där jag stod, men när det kom lite moln också bestämde jag mig för att ta en tur på stan! Jag skulle kolla inne på KICKS om de hade något fint eftersom att jag fick presentkort därifrån, men jag hittade ingenting idag. Därför bestämde jag mig för att spara det istället tills jag hittar någonting nästa gång!

Annars idag då, har jag mest tagit det lugnt. Jag är lite småkrasslig i halsen för jag har ont i den och har hosta. Det beror antagligen på fredagens bravader (studenten) men det blir säkert bättre snart! Det har varit jätteskönt att bara ta det lugnt och inte göra något speciellt, för jag känner att jag behöver det. Jag har varit stressad en längre period och nu när jag inte har några måsten vill jag bara ta det lugnt, ha det skönt och njuta!

Vad har ni gjort idag då, andra dagen på sommarlovet? =)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv:)

nej, usch. Skulle inte hinna. Vill njuta av sommaren med mina vänner och sen så har jag massa andra saker att göra:)

2010-06-15 @ 20:49:09
URL: http://finestlight.se/liene
Postat av: i

ha en underbar kväll sötnos! :D

PUSS

2010-06-15 @ 21:05:36
URL: http://pyjjamashallon.se
Postat av: natta

nu finns vinnaren uppe på sidan.. kanske blev du .. annars bättre lycka nästa gång har en ny tävling snart igen :D allt bra annars?

2010-06-15 @ 21:48:48
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0