Shopping inför resan

Dagens ordspråk: Finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Hallå på er!

Hur mår ni idag? Jag mår hur bra som helst! Igår skrev jag ju på min blogg att jag hade migrän, och jag har ont i huvudet nu med, men jag mår ändå mycket bättre än vad jag gjorde igår! Jag ska ju till Sunny Beach i Bulgarien på tisdag så jag kan inte må annat än prima skinka! :D

Idag har vi varit till Marieberg i Örebro! Det är ju jättemycket rea där nu som det alltid brukar vara efter midsommar, och nu passade vi på att handla det vi behövde till vår resa! Vi bokade på midsommar då alla andra dansade runt midsommarstången (vi skyller på att vi inte hade någon, så därför satt vi vid datorn) så vi fick tag på en sista-minuten som går på tisdag! Det ska bli så roligt och jag finner inte ord, jag kan inte beskriva hur oerhört glad jag är! Jag kommer må så otroligt bra i värmen, inte ha det allra minsta ont! (jag har en sjukdom som ger mig kronisk värk i hela kroppen och i lederna, men det blir bättre av värme.) Det här behöver jag verkligen! Vårt hotell är hur fint som helst och allting känns så bra!

I alla fall, på Marieberg gick vi och tittade i affärerna. Jag hittade bland annat en bok som jag ska ha med mig (jag är världens bokmal) och ett jättefint linne/tunika inne på Gina Tricot! Det var vitt och med lite broderier och knappar, så fint! Jag hittade även ett nagellack på Lindex i mintgrön färg som kostade mig gratis! Jag hade nämligen en bonuscheck där på 50 kr som jag har fått för att jag är med i Lindex Club. Som kassören på Lindex sa: Det var bra handlat!

Ikväll blir det att bara ta det lugnt och äta jordgubbar! Jag ska ladda krafter och vila inför tisdag då planet lyfter till Sunny Beach! Imorgon blir det att uträtta lite ärenden, packa resväskan, fixa med det som behövs och ta det lugnt. Vi åker jättetidigt på tisdag morgon, redan vid kl 05.00 ungefär. Vi ska ju till Arlanda och det är en bit att åka och dessutom ska vi ju vara där en stund i förväg. Men det kommer bara bli jättekuuul! Snart åker jag :D

Har ni också haft det bra? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0