En vecka sedan!

Dagens ordspråk: Det viktigaste är inte att vinna utan att kämpa väl.

Hallå!

Idag var det inte alls lika fint väder som det var igår då jag solade riktigt ordentligt, för idag har det regnat lite, varit mulet men stundtals fint. Typiskt, då jag verkligen hade beställt fint väder eftersom att min fina och kära mamma fyller år idag! Grattis på födelsedagen Mamma! <3

Eftersom mamma fyller år idag, firade jag henne imorse! Förra helgen när jag tog studenten firade jag och mina syskon henne eftersom att vi alla var samlade, men självklart blev hon firad idag också! På förmiddagen kom även min syster Malin, hennes pojkvän Adde och deras goa och söta 13-månaders son Lowe hit! Lowe lärde sig att gå vid 9-månaders ålder och nu springer han så mycket att jag knappt hinner med, haha! Han älskar att vara ute och blir helt salig när vi är ute och leker!

Idag är det exakt en vecka sedan jag tog studenten, vad fort det har gått! Det känns inte som att det var för sju dagar sedan som jag gick ut skolan och aldrig ska återvända till gymnasiet igen. Lika underbart som det känns, lika konstigt känns det också! Efter 12 år i skolan är jag klar med grundskolan och gymnasiet. Men till hösten blir det ju förhoppningsvis fortsätta studier. Det är vad jag vill!



Här gick jag ut allra första klass! =)
Observera! Det är faktiskt min naturliga hårfärg, fast jag har så mörka ögon.


Och här gick jag ut allra sista klass!  Studenten 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0