Bulgarien imorgon!!

Dagens ordspråk: Gå inte över ån efter vatten.

Hallå!

Nu är det endast en dag kvar innan jag åker till Sunny Beach i Bulgarien! I år bokade vi en sista-minuten resa dit, fyra dagar innan vi skulle åka. Förra året var jag i Side i Turkiet och då tjatade jag i flera veckor om resan vi skulle göra. Ni kan vara så säkra på att ni kommer få veta allting när jag kommer hem!

Idag har jag fixat allting inför imorgondagen som att bland annat uträtta ärenden och packa resväskan. Nu är det mesta klart och vi är redo att åka! Vi ska upp riktigt, riktigt tidigt imorgon  och jag är så förväntansfull att jag nästan inte alls kan skriva! Åh, det ska bli såå kul och underbart! Jag är sååå glad!

Nu får ni ha det riktigt bra i en vecka, så skriver jag mer när jag kommer hem! Kram! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0