1:a juni!

Dagens ordspråk: En knuten näve kan varken ge eller ta.

Hallå!

Äntligen är den den 1:a juni! Kan ni tänka er? Jag tycker att maj har gått fruktansvärt fort faktiskt, jag vet inte vart den månaden har tagit vägen. Kanske är det för att det har hänt så himla mycket! Jag har varit i Stockholm 3 gånger. Först för att hälsa på min bror Mikael och shoppa i huvustaden, sen Lady Gagas konsert i Globen (Så häftigt!) och tredje gången var vi och såg Mikaels dilomering i Blå Hallen. Sen har Lowe fyllt 1 år också och vi har varit i Örebro och så. Det har hänt något nästan varje helg, men det är bara roligt!

Idag hade jag bara en lektion, samhällskunskap, för på svenskan var jag och Chenfei och pratade med rektorn. Det lät allvarligt men det var det inte, för vi var på en slags intervju där vi fick berätta om vad vi tycker om estetprogrammet och våra 3 år där! Det var faktiskt väldigt bra tycker jag, för även om vi går ut trean nu och i alla fall inte ska gå där något mer, så kan vi hjälpa andra som ska börja och vi fick även chans att berätta och få ur oss vad som faktiskt har varit bra och dåligt. Det tyckte jag var bra och vi pratade faktiskt en lång stund!

Efter samhällskunskapen, där vi höll en politisk debatt!, slutade jag för dagen och gissa om jag passade på att sola i det fina vädret, haha! Jag var lite röd innan och blev ännu mer röd av att sola nu, så det blev inte en så lång stund.
Det är så härligt med allt det fina vädret! Annars har jag bara tagit det lugnt idag för jag fick en jobbig huvudvärk förut som inte har gett med sig än. Imorgon har jag den turen att jag är ledig från skoan för jag har inga lektioner! Det käns hur bra som helst!

Har ni haft en bra tisdag och start på den nya månaden? =)


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Åh tacktack, det var toppen, Paris är helt underbart :D Vi gjorde lite allt möjligt, shoppade, tittade på sevärdheter, åt gott och mer :)

2010-06-01 @ 20:25:40
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så underbart med sol! :D

2010-06-01 @ 20:45:29
URL: http://alexandrawittgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0