Lata och fina sommardagar

Dagens ordspråk: Glöm aldrig att du förtjänar bättre än okej, du förtjänar det allra bästa.

Hallå!

Idag hade jag åter planerat en dag för sol och bad, men så blev inte riktigt fallet, speciellt inte bad. Jag hade sett en väderprognos på internet att det skulle bli jättefint idag, men på förmiddagen var det lite för mycket täta moln som förstörde den prognosen jag hade sett. Kändes typiskt och inte alls som badväder, men lite senare blev det faktiskt riktigt fint! Då satte jag på bikinin fort som bara den och la mig ute i solen och solade istället! Fungerar super det med! =)

När jag inte längre orkade sola, blev det en tur på stan! Mina biblioteksböcker var utlästa för länge sen och jag ville ha lite ny sommarläsning! Kollade lite i affärerna också, men jag hittade ingenting och dessutom åker jag ju till Ullared om precis en vecka! Då blir det nog mycket fint och roligt handlat!

Igår hade jag också en riktigt trevlig, bra och rolig dag! Det blev att sola lite då också, det är ju lika bra att passa på nu när vädret är så fint och det är så varmt! Det var faktiskt länge sedan som det var så fint och så varmt här, så jag är hur glad som helst och tar till vara på varje minut som det går att vara ute och sola! På eftermiddagen/kvällen träffade jag även min kompis Ida! Det var jätteroligt att träffa henne och umgås! En hur bra dag som helst, helt enkelt! =)

Ha en jättebra fredagskväll allihopa, så hörs vi snart igen!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Rösta gärna på min sjukt snygga sko! Skulle bli otroligt glad!

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery

(Förlåt om jag redan skickat detta eller om du redan röstat)

2010-07-17 @ 17:08:12
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0