Hemma igen!

Dagens ordspråk: Shoppa bör man, annars dör man!

Hallå allihopa!

Nu är jag hemma efter en helg i Ullared! Vi var ett gäng på 9 personer som bodde i en stuga från fredag till söndag och idag kom vi hem. Vi var i Ullared både i fredags och igår (och alla affärer runt omkring) och det blev allt en del saker handlat. Jag fick jättefina saker som jag är så nöjd över!
Tyvärr är jag trött idag efter att ha åkt 5 timmar (!!) i bil, men jag lovar att skriva om hur jag tyckte att det var och visa bilder imorgon!

Ha det jättebra allihopa så hörs vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe det ordspråket stämmer verkligen!:)

2010-07-28 @ 01:01:26
URL: http://emmichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0