Gröna fingrar

Dagens ordspråk: Bra karl reder sig själv.

Hallå!

Idag hoppades jag på att det skulle bli en dag ute i solen och bättre på brännan, men icke sa Nicke!
Vädret var inte alls så bra som de visade tidigare i veckan att det skulle bli, så då var jag så snäll att jag hjälpte mamma plocka ogräs, haha! Jag kände mig på tok för rastlös att bara sitta i skuggan och läsa en bok (jag som annars älskar att läsa) så jag bestämde mig för att jag lika gärna kunde hjälpa till. Det absolut värsta med ogräs är att det känns som en "never ending story", för det finns alltid mer fast man har ryckt upp massa! Men när man är två stycken går det ju lite fortare. Jag tycker att ogräset kan växa på gräsmattan istället, då det inte syns lika mycket, eftersom att det har en grön och fin färg i alla fall, ;)

Annars idag, har jag bara varit ute och njutit av det annars så sköna och varma vädret! Åker ju till Ullared för första gången på fredag och är där över helgen och ska bo på deras camping i en stuga, så jag samlar krafter tills dess! Det känns som att det kommer bli väldigt intensivt när vi ska gå i det stora varuhuset och affärerna som finns utanför också. Jag vet inte alls hur det ser ut, men jag har hört talas om att det finns en MQ Outlet där utanför. Någon som vet om den är bra? Det blir att ta reda på i alla fall, jag kommer vilja gå in i varje affär, haha!

Vad har ni haft för er idag? Har ni haft fint väder?


Kommentarer
Postat av: Vera

sv: haha ja :D

2010-07-21 @ 20:04:12
URL: http://suitedup.blogg.se/
Postat av: MATILDA HAMMAR

svar: oooh tack :)

2010-07-22 @ 14:02:09
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- inte jag :/

2010-07-22 @ 16:00:35
URL: http://HTTP://KITTYLAND.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0