Regn i vintern?

Dagens citat: De flesta människor uppskattar sin handstil på samma vis som sina fisar. - W.H. Auden

Hallå!

Igår skrev jag ju om att det var plusgrader ute - och det är det idag också! Det känns verkligen konstigt, när vi har haft så kallt hela vintern. Men det konstigaste av allt måste ändå vara att det har REGNAT här idag! Japp, ni läste rätt. På förmiddagen regnade det ute och det gjorde det igår med, fast det glömde jag nog bort att skriva, haha! Nu har det nog övergått till mera snö, skulle jag tro. Jag trodde det skulle bli minus igen, för de sa det på nyheterna för någon dag sedan, men jag har ingenting emot om det blir vår! Ingenting alls! =)

Idag har jag varit en snabbsväng på stan. Jag hade lite ärenden som jag var tvungen att uträtta! När jag hade fixat det gick jag igenom Kappahl och sprang på ett jättefint armband! Ni vet ju hur jag är gällande accessoarer, jag kunde inte låta bli. Det var finfint!

Melodifestivalen ikväll då! Jag har inte någon koll på vilka som ska vara med innan jag har sett programet. I alla fall har jag inte så stor koll idag, mer än att jag tror att Pernilla Walhgren ska vara med? Jag tycker att deltävlingarna inte har varit så bra än, får hoppas att den som är idag är bra. En som jag gillar som har varit med är i alla fall Andreas Johnsson! Är det bara jag som tycker att han är snygg? Alla säger att han ser så sliskig ut, men jag tycker han är skitsnygg, haha! Han har god parfym också, i alla fall när jag träffade han på en spelning och signering i Örebro för några år sedan, ;)


Mitt nya armband från Kappahl! Jag tycker det är skitsnyggt, speciellt IRL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0