Highlights 2010


Hallå!

Hoppas att ni alla har haft en riktigt fin, mysig och trevlig jul! Min jul har varit helt fantastiskt fin, mysig, trevlig, underbar och framförallt - vit! Det har kommit riktigt ordentligt med snö både före och efter jul, så visst var den vit alltid! Dagarna före jul var också jättefina och mysiga, för då kom min bror Mikael och hans flickvän Sonja, min syster Malin med hennes pojkvän Adde och deras så underbara son Lowe hit för att vi tillsammans skulle fira julen!
På julaftonen fick jag så underbart fina klappar och jag är verkligen såå nöjd! Bättre kunde det inte bli!

När Julafton och juldagen var över började ju Mellandagsrean och gissa vem som var där då om inte jag, haha! Vi åkte in till Örebro den dagen till Marieberg och det var så mycket folk att man inte kunde ringa ens till varandra. Köerna var otroligt jättelånga (som alltid) men jag trotsade dem i alla fall för att få mina fina fynd som jag hittade, haha! Kom därifrån med ett par jättesnygga och bra kängor från Dinsko (som jag dessutom redan hade spanat in på hemsidan men som bara fanns kvar i en storlek) och lite annat smått och gott!

Nu när julen är över står nyårsafton för dörren, alltså redan idag! Jag har inte hunnit blogga förrän nu idag, på självaste julafton och jag tänkte summera år 2010 med bilder från året! Jag tycker det är så kul att kunna bläddra tillbaka själv genom året och även visa er igen som kanske inte har följt min blogg eller som helt enkelt vill se bilderna igen! Så såhär har mitt 2010 sett ut i stora drag:



Den 8:e maj var jag på Lady Gagas konsert i Globen! Jag fick reda på en vecka i förväg att jag hade fått biljetter till Gagas Konsert från organisationen "Min Stora Dag", som uppmuntrar svårt sjuka barn eller barn/ungdomar med funktionshinder. Jag har ett rörelsehinder (jag kan gå, men jag har inte lika lätt som andra att gå) och jag fick alltså detta erbjudande om att helt gratis få se Lady Gagas konsert, gratis åka tåg dit och gratis åka taxi i Stockholm för att komma till bland annat hotellet och Globen när vi skulle se konserten. Hur det var att se Lady Gaga live? Det finns ett ord som passar in perfekt på det och det är ordet GRYMT!



Var i Statshuset (där Nobelfesten är) och tittade på min brors diplomering! Han hade gått klart sin utbildning på KTH, Kungliga Tekniska Högskolan och på bilden är från Gyllene Salen där vi minglade efteråt!!


Min übergulliga systerson Lowe fyllde 1 år i maj!! <3


Jag tog studenten från Estet Musik! Åh, det här var verkligen glädjens och lyckans dag att få springa ut och känna sig fri från skolan! Fast...


....Mer plugg blev det ju till hösten, då jag började på Medicinska sekreterarprogrammet!!
Där har jag snart avverkat en hel termin (av 4) och jag trivs som fisken i vattnet!


I juli var jag en vecka på Sunny Beach i Bulgarien!!



Här var några highlights från 2010!
Så nu kvarstår bara att önska er ett riktigt, rikigt GOTT NYTT ÅR!! =)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: vad skönt att höra:) och tack så jätte jätte mycket!

2011-01-03 @ 17:10:01
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0