Promenader

Dagens ordspråk: Kärt barn har många namn.

Hallå!

Tänk vad snabbt vädret kan ändra sig, från att vara jättekallt och kyligt till att bli riktigt varmt och soligt! Igår fick jag använda jacka för första gången i sommar och idag var det jättevarmt ute. Konstigt det där, men jag föredrar verkligen sol och värme! Därför passade jag idag på att ta en promenad ute i det fina vädret! Det var jätteskönt och som alltid känns det så bra efteråt! Jag har ju lite svårt att gå, eftersom jag har ett rörelsehinder, men jag går korta sträckor i min takt som jag klarar av! Den sträckan som jag gick idag tar ungefär 30 minuter för mig och den är alldeles lagom, inte alls för lång och inte heller för kort. Det viktigaste är att göra det man själv klarar av och tycker är roligt!

På tal om någonting helt annat, är det någon mer än jag som tycker att veckorna går oändligt fort? Det brukar de i och för sig göra, men jag tycker att det nyss var måndag och imorgon är det helt plötsligt torsdag. Det går skrämmande fort ibland. Snart är det redan helg igen! Missförstå mig inte, det är absolut inget fel på helg, men det går så fort. Jag lovar att jag om några veckor om jag skulle se tillbaka på att jag just skrev "Snart är det redan helg igen!" skulle tänka "Åh, vad skönt att veckodagarna går så fort!" Haha, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0