(P)Lowis-besök

Dagens ordspråk: Nöden har ingen lag.

Hallå!

Idag har vi haft besök av vår lilla Lowe, som är min syster Malins lilla son, som idag firar hela 15 månader!
Han är den sötaste, go'aste och charmigaste ungen som finns, det kan jag lova! De var här hela familjen idag och det är alltid lika roligt när de kommer och hälsar på! Dessutom var det väldigt varmt idag (men inte tillnärmelsevis så varmt som det var igår, då var det verkligen varmt!) så vi kunde vara ute och leka en hel del! Lowe blir så fascinerad när man klipper gräset så vi stod en lång tid och tittade på det, haha. Jag blev dock väldigt rädd när vi gjorde det, för plötsligt ser jag Lowe ha en geting på armen som han bara plockar bort som ingenting med fingrarna! Ah, tänkte jag, nu får han väl känna på att få ett getingstick för första gången! Men det gick bra (åh, vilken tur!) och jag slapp bli ihjälskrämd och kunde ta ett lättande andetag. Jag själv har blivit getingstucken två gånger, båda när jag var liten. Det första var i foten och det andra var konstigt nog mitt i prick i hakan! Jag satt och åt äpple på någon gunga när en geting susade förbi och stack mig där. Tur att den inte prickade in munnen i alla fall! (Sen bör väl nämnas att jag har blivit biten av en tusenfoting nu i sommar i Bulgarien. Det glömmer jag aldrig! Tre gånger till och med!!!) Har ni blivit getingstuckna många gånger?

Vad har ni gjort idag då? =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: tack!=D

2010-08-15 @ 19:59:29
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Ja okej (: Det kanske är något man ska kolla på då. Nästa resa går iofs till Australien (:

2010-08-15 @ 20:31:10
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: c l a u d i a [MODE]

svar. det undrar jag med, jag har ingen aning faktiskt.

Just nu vet jag inte ens vad jag fick Augusti ifrån, står inget om det på guldfynd.se, bara ''i höst''.

Antingen var jag inte vaken när jag skrev inlägget eller så har jag sett det nånstans!



Så den enda jag är 100% säker på är att den kommer nu i höst! Så snart så! :)

Vi får väl hålle utkik

2010-08-16 @ 02:14:02
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh va coolt!! Vad heter boken? Ska kika på Akademibokhandeln så jag kan köpa den! :D

2010-08-16 @ 22:53:04
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0