Öroninflammation

Dagens ordspråk: Fyra öron hör bättre än två.

Hallå bloggen!

Hoppas allting är bra med er! Med mig är det lite sådär, och därför har det blivit lite si och så med bloggningen.
Förra veckan var jag hos Vårdcentralen för att jag har en käkled som trasslar, som bland annat hoppar ur läge, knakar när jag äter och värker och som gör att jag får ont i huvudet, nacken och ögat och öronen. Den är inte bra än, utan snarare sämre, och idag fick jag besöka vårdcentralen igen. Denna gången har jag dragit på mig en öroninflammation! Så jag har lite feber och väldigt ont i öronen och därav att jag kanske inte bloggar varje dag nu. Men annars mår jag bra och när jag mår bättre (eller känner att jag orkar!) kommer jag blogga så mycket det bara går!

Hoppas allt är bra med er i alla fall och att era öron är välbehållna! =) ♥ Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0