Mitt nya motto

Dagens citat: Det gör inte ont. Det bara känns så.

(Angående dagens citat: Jag hörde det på TV:n någon gång, tror det var en tandläkare som sa det! Haha, jag tycker det var så bra så det är från och med nu mitt nya motto, ;))

Hallå!

Tänk vad man kan bli lurad av väderleksrapporter! Igår när jag såg på vädret sa de att det skulle bli jättefint väder här idag, vilket det inte alls har varit. Jag är alltid taggad på att sitta i solen, men istället för fint väder som utlovat har det varit gråmulet hela dagen. Fram tills nu, typ... Av någon anledning skiner det alltid upp till kvällen! Någon som känner igen sig? =)

Annars idag, har jag skickat iväg mitt paket till Chenfei i Kina! Det kändes jättekonstigt att skicka brev till andra sidan jorden, men jag hoppas verkligen att det når fram. Jag vet inte alls hur de sköter sin post där, men jag hoppas att det inte ska vara allt för komplicerat att få iväg det till rätt adress. Allt jag kan göra nu är att hoppas att det kommer dit i alla fall! Och att det hamnar i rätt händer... Annars har jag skickat en studentbild på mig och Chenfei till någon helt främmande person, haha!

Förutom att skicka paket, har jag kollat på tapeter idag! Vi ska tapetsera om vårt kök och idag hittade vi en jättefin tapet som vi tror ska passa! Det är alltid så svårt att välja tapeter, tycker jag, för det finns ju så många och snygga! Och hittar man någon snygg så passar den inte in i just det rummet, eller så skulle det passa till en fondvägg och inte till ett helt rum...Det är svårt det där, men vi gjorde i alla fall ett riktigt bra val så jag tror det kommer bli jättebra!

Vad har ni haft för er idag? =)




Kommentarer
Postat av: hanna

chillar=D

2010-08-10 @ 22:23:56
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilket bra citat!

Det stämmer ju... så jag undrar, om man tänkte att det gör inte ont, skulle det då inte göra ont?

2010-08-10 @ 22:48:31
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0