Bokmal

Dagens ordspråk: Ordning och reda, pengar på fredag.

Hallå!

Igår kändes det som att sommaren fortfarande var kvar, med jättefint väder och värme! Men det varade bara i ett enda kort andetag, för idag har det verkligen känts som höst ute! Det har regnat hela dagen och inte alls varit något trevligt ute. Igår gick det att använda korta jeansshort och idag blev det att ta fram långärmade (långbenta?) leggins!
Men än hoppas jag på fler fina sommardagar!

Idag har det varit en ganska så lugn dag för min del! Jag har varit ute på lite ärenden på förmiddagen och tagit det lugnt mest på eftermiddagen. Jag var en sväng på stan bland annat för att hämta ut en bok som jag reserverade sist jag var där, nämligen Flickan från tjugotalet av Sophie Kinsella! Jag har läst alla hennes böcker (senast En shopaholic i väntans tider) och nu den här! Det känns alltid så bra när man får läsa en bok som man verkligen har längtat efter. Jag är en riktig bokmal!

Imorgon väntar andra äventyr, då jag ska åka in till Örebro för att kolla in mitt universitet! Det är "välkomsdagar" där och jag ska gå dit för att få en rundtur och förhoppningsvis veta lite mer om mitt program, Systemutvecklarprogrammet. Blir en väldigt tidig uppstigning imorgon men en väldigt rolig dag väntar!

Vad har ni gjort idag då? =)

Kommentarer
Postat av: amanda ~ annasdotter

Tack så mycket :D ja absoluuuut :)!

2010-08-24 @ 20:03:54
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag hoppas att du får den publicerad så man kan läsa den :D

2010-08-24 @ 21:54:32
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: Jeanette

Åh, vad kul att kolla in universitetet.. Spännande :)



sv: ja, tycker absolut att du ska läsa den :)

2010-08-25 @ 19:25:41
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/
Postat av: c l a u d i a [MODE]

svar. jo jag längtar!



Dagen har nyss börjat men jag har beställt hem mina ringar, och gått i skolan där jag är just nu :)

själv?

2010-08-26 @ 10:19:30
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0