Lung och skön lördag

Dagens ordspråk: Gör inga andra dumheter än dem som du har verkligt nöje av.

Hallå!

Då var det lördag igen, skönt!
Just nu sitter jag och kollar på reprisen av Lyxfällan på 3:an. Det är en tjej som bloggar som är med i programet, som har ett väldigt stort shoppingbehov. Hon har under hela sitt liv fått varenda sak hon har pekat på och aldrig förut fått ett nej. Det är ett ganska så intressant program att se, så jag kollar på det medan jag bloggar!

Idag har det varit en lung och skön dag, började med att först ta en sovmorgon. Jag har varit jättetrött under den här veckan som vi har repat hela dagarna inför restaurangshowen, så det har varit skönt att sova ut. På förmiddagen var vi nere på stan en stund och kollade lite! Efter det har jag mest bara tagit det lungt. Har inte spelat någonting idag heller utan tagit en paus från det. Det har varit skönt och bra!

Ikväll är det Melodifestivalen igen, fast andra chansen! Det ska bli spännande att se vilka som tar sig vidare till finalen. Själv hoppas jag på det bandet som sjöng I got you, jag tror i alla fall att den hette så! Sen hoppas jag på att Karolina af Ugglas går vidare med Snälla, Snälla, eller Star Pilots låt! Vem det blir som går vidare, får vi se ikväll. Vilka två tror ni kommer gå vidare, och vilka hoppas ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0