Ljusparty idag och 18års fest på lördag

Hallå på er!

Idag är det jättefint väder ute igen - och varmt, såklart! Har inte hunnit sola så mycket än idag, för jag har haft fullt upp med annat. Först ringde Ida och frågade mig om jag ville gå på Ljusparty hemma hos henne ikväll! Det tackade jag ja till, det låter riktigt roligt! Jag har aldrig varit på just ett ljusparty, så det blir skoj! Efter det fick jag en till inbjudan till en fest på lördag, som är hos min kompis Veronica (Palmen) eftersom att hon fyller 18 år på måndag! Jag och Sanna blev bjudna till henne så jag har varit nere på stan med mamma och fixat present. Min bror skulle ju komma till busstationen vid 12.25 så vi åkte dit och hämtade honom, och innan dess åkte vi till systembolaget i stan. Jag kom på att Palmen kunde få två flaskor vin i present, ett vitt och ett rött. Jag tror inte att hon kommer läsa det här just nu, så jag avslöjar nog ingenting. Jag hoppas hon kommer bli glad!


Om det är någon som undrar hur jag har fått tag på de här vinen som present till min kompis, har jag fått lite hjälp eftersom att jag inte är 20 år än. Ett rödvin och ett vittvin. Jag tyckte att flaskorna var riktigt snygga!

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Grattis!

Du har blivit en utav de nominerade. :)

Nu är det upp till dig hur du vill samla dina röster! :D allt är tillåtet, men ta en titt på reglerna before you start. ;D

LYCKA TILL <3

2009-06-24 @ 15:24:37
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar din blogg, jätte fin :)

2009-06-25 @ 19:53:22
URL: http://hannaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0