Andra deltävlingen i Melodifestivalen




Igår var det ju andra delfinalen i Melodifestivalen 2009!
Artisterna som var med var:
Lili och Susie
Lasse Lindh
Jennifer Brown
H.E.A.T
Markoolio
Amy Diamond
Cookies n´beans
Måns Zelmerlöw

Personligen tyckte jag att delfinalen igår var ganska tråkig, det var inte så där jättemånga bra bidrag med. Men den som verkligen livade upp stämningen och gjorde en show av sitt framträdande var ju helt klart Måns Zelmerlöw!
Han har verkligen allt som en artist ska ha tycker jag, han rör sig på bra så scen, sjunger otroligt bra, glimten i ögat och han är galet snygg att titta på, haha. ;) Hans låt Hope and Glory var väldigt bra, den var lika trallvänlig som Cara Mia var tycker jag. Han gick (givetvis!) vidare till finalen i Globen tillsammans med H.E.A.T. Jag tror att Måns kommer bli farlig i finalen, men E.M.D som ska vara med nästa vecka, kan nog också vara farliga om de kommer med i finalen. Det blir roligt att se! För övrig så tycker jag ju som sagt att de andra bidragen inte var så bra. Lasse Lindh tycker jag låter som om han försöker härma Håkan Hellström men totalt misslyckades, och Markoolios låt var ju väldigt otippad. När ska rappen komma tänkte jag hela tiden. Det är roligt när man blir lite överraskad också!

Vad tyckte ni om den andra delfinalen i Melodifestivalen igår?

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll.Hoppas att du får en mysig kväll & ser på en bra film i kväll.kram

2009-02-15 @ 19:41:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lina

jag tyckte måns ar bäst. ingen musik i melodifestivalen är min stil. men det är liksom mysigt att se på det

2009-02-16 @ 12:37:53
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0