Imorgon blir det ett litet avbrott

Dagens ordspråk: Var sak har sin tid.

Hallå bloggen!

Hur är det med er? Med mig är det bara bra! Jag såg att när jag sist skrev hade jag haft vinterkräksjukan och jag var inte helt bra då. Det var verkligen en hemsk historia, jag har inte varit så sjuk på flera år som jag var då, tänk er både kräksjukan och influensa och allt vad det innebär samtidigt. Hoppas ni har undkommit denna hemska sjuka i alla fall!

På tal om när jag skrev sist...det var ju minst sagt ett tag sedan. Jag har och har haft så himla mycket att göra i skolan att jag helt enkelt inte har haft tid att skriva någonting. Mars månad är verkligen en fullspäckad tid för oss på Medicinska sekreterarprogrammet på Örebro universitet, då vi har två tentor (på samma helg!!!! Borde vara förbjudet) samt en stor inlämningsuppgift att göra, som ska lämnas in samma vecka som vi har tentorna. Det har resulterat i jättemycket plugg och dessvärre mindre tid till bloggen. Tråkigt, för jag älskar ju verkligen att skriva! Men förhoppningsvis lättare det lite på alla uppgifter vi har efter dessa två tentor + inlämningsuppgift och jag får mer tid till att blogga! Men tills dess blir det att plugga, plugga, plugga, plugga!!!

Fast...imorgon har jag tänkt att göra ett litet uppehåll med allt pluggande. Jag har en anledning till att ta det lite lungt med det just imorgon. Kan ni gissa varför? JAG FYLLER 20 ÅR IMORGON!

Så nästa gång jag skriver här i bloggen är jag inte en 19-årig tjej, utan att 20-åring! Så håll i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0