Destination i juli: Turkiet

Dagens ordspråk:

Hallå bloggen!

Tänk vad fort ett helt år kan gå! När jag tänker mig ett helt år frammåt så känns det ganska långt bort och avlägset, men när jag istället ser tillbaka i backspegeln på ett år så har det gått skrämmande fort. Håller ni med om det? För ett år (+ några veckor) sedan tog jag studenten från det musik-estetiska programmet och i augusti samma år började jag på Örebro universitet som student på Medicinska sekreterarprogrammet! Nu har jag klarat av ett helt år på min högskoleutbildning och har därmed bara ett år kvar innan jag är färdigutbildad läkarsekreterare. Snacka om att tiden går fort! Från att springa ut från min gymnasieskolas tunga dörrar till att att öppna dörrarna till studentvärlden på universitetet! Det känns som att hur mycket som helst har hänt på det här året, att jag både har utvecklats och förändrats, vilket ju inte är så konstigt då jag har lärt mig en hel del nya saker! Jag är så otroligt nöjd och det har varit hur kul som helst att läsa på universitetet. Det är verkligen någonting som jag rekomenderar, det är superkul och man lär sig massor!
Men nu dröjer det några månader innan jag öppnar skolböckerna igen....för nu är det sommarlov!

...Och på tal om sommarlov...För flera månader sedan berättade jag i bloggen att jag nu i sommar ska åka utomlands. Destinationen är Turkiet och Alanya, men hotellet som vi först bokade ska vi inte

...Och på tal om sommarlov...I början av året berättade jag i bloggen att jag nu i sommar ska åka utomlands. Kommer ni ihåg det? Destinationen är Turkiet och Alanya och när vi bokade resan den 30 december förra året så kändes det jättelångt till juli då vi ska åka. Men idag är det nämligen exakt en månad kvar tills vi sätter oss på planet och åker till varmare breddgrader! Den 23 juli är det dags. Åh, det ska bli såååå härligt, skönt, roligt och underbart så jag snart spricker av all längtan. Dessutom ska vi inte bara vara borta en vecka, som vi planerade från början, utan nu har vi bestämt oss för att stanna i Turkiet i TVÅ veckor! Hörde jag härligt?!


Cleo South Princess. Det blir vårt hem i TVÅ veckor när vi åker dit i juli. LÄNGTAR!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta Agneryd

Hej! vad kul dina poster verkar. lär verkligen att läsa dina poster lite mer. =P Ha en rolig helg :)

2011-06-29 @ 15:48:23
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Postat av: Marie

Hej Lotta!

Åh, vad roligt att du tycker det! Kika mer än gärna in snart igen, :D

Ha en trevlig vecka!

Kram Marie

2011-07-04 @ 18:49:54
URL: http://mariestayreal.blogg.se/
Postat av: alltidteresia♥

Såg att du hade varit på hotellet new garden i side. Åker till side imorgon och ska bo på exakt samma hotell. Var det ett bra hotell tycker du? :)

Kram

2011-07-05 @ 12:07:31
URL: http://alltidteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0