Fredagsmys!

Dagens ordspråk: Övning ger färdighet.

Hallå, hallå!

Åh, vad skönt att det är fredag och helg! Det var inte länge sedan det sist var helg, för veckorna går ju bara fortare och fortare, men ändå är det så skönt när helgen kommer! Idag har jag dessutom varit hemma hela dagen för hemmastudier. På mitt program, Medicinska sekreterarprogrammet på universitetet (som jag trivs såå bra på!!!) läser vi en kurs på distans och en på campus, så vi behöver inte åka in dit varje dag. Därför har jag ägnat dagen till att plugga här hemma och njuta av att det är fredag!

På tal om helg, så blir det imorgon att åka hem till min syster Malin, hennes pojkvän Adde och deras underbara lilla 16-månaders son Lowe! Det var två veckor sedan vi sågs och jag och mamma håller på att längta ihjäl oss efter Lowe, haha! Han är ju så go! Ska bli jättekul att träffa dem allihopa, längtar till imorgon! I helgen väntar också mer studier (är ledig på måndag också! Eller ledig och ledig...hemmastudier) men det blir även att gå iväg och rösta på söndag! Jag är ju 19 och får för första gången vara med i riksdagsvalet. Jag ska verkligen utnyttja min rösträtt!

Vad ska ni göra i helgen, då? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0