Shopping och kalas-helg!

Dagens ordspråk: Det bästa sättet att spara tid är att använda den.

Hallå!

Tänk vad fort helgerna går! Den här helgen har bara susat iväg, men den har varit jätterolig och mysig!
Nu är det bara att längta tills nästa, haha!

I fredags hade jag ingen föreläsning på universitetet och då passade jag på att ta en runda på stan och titta lite i butiker! Det var verkligen ett roligt avbrott i allt pluggande. Jag värmer nämligen upp inför hemtentan som vi har snart i Hälso-och sjukvårdsadministration A, som handlar om ekonomi. På stan gjorde jag fynd inne på Lindex där jag köpte en jättefin stickad tröja och ett par vantar! Det har blivit så kallt nu så jag köpte ett par vantar som är som fingervantar med en "vante" över. Tänk torgvantar över fingervantar, typ! Jag hade spanat in dem på hemsidan så jag blev jätteglad när de fanns kvar! Att göra härliga höstfynd i form av vantar och stickad tröja är då aldrig fel!

I fredags var det heller ingen vanlig dag, för då fyllde min storasyster Malin år! Vi åkte till henne och Adde och deras så otroligt söta son Lowe över lördagen för att fira hennes födelsedag! Det var jätteroligt och mysigt som vanligt och det blir inte en enda lugn stund när Lowe är i farten! Han springer som bara den (han är 17 månader och lärde sig redan gå vid 9 månader, så ni kan ju tänka er att det går snabbt!) och jag kommer efter och vi busar hela tiden. Det är hur roligt som helst och vi skrattar lika mycket både jag och Lowe, haha!

Har ni gjort något rolig i helgen? =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0