Hemma från Stockholm!

Hallå!

Borta bra men hemma bäst, det stämmer så väl! Vi har hur roligt som helst den här helgen och jag är så glad, men samtidigt är jag väldigt trött och jag tycker det är jätteskönt att vara hemma!

Vi åkte ifrån min bror Mikael i Stockholm på förmiddagen, vid 11.30 ungefär. Lika tråkigt som alltid att säga hejdå, men vi ses ju snart igen! Vi hade bestämt oss att åka förbi syrran Malin, Adde och Lowe på vägen hem i Fellingsbro, men innan det tog vi oss ett stopp i Västerås! Det finns ett roligt varuhus där som heter Nisses och dit åkte vi för att titta lite. Vi gick där en stund innan vi åkte vidare till Mallan och lilla söta och goa Lowe!

Jag har ju skrivit väldigt mycket i bloggen om vår helg, men jag tänkte ändå ta en genomgång igen för de som har missat! (Vi har haft så kul, vilket är kul att skriva om!) Jag börjar med fredag:

Vi åka iväg till Stockholm på förmiddagen och när vi kom dit åkte vi först till Kista Galleria! Där finns de flesta butikerna som man kan önkska sig och det är alltid så kul att gå där! De hade väldigt mycket rea och speciellt inne på Gina Tricot! Det låg tyvärr jättemycket kläder på golvet, kan inte vara särskilt kul för de som jobbar där. Men det gick verkligen att fynda ändå på deras "Spring Sale!" Vi gick ganska många timmar på Kista och jag hittade väldigt mycket där! Jag visar er lite i bloggen, men inte allt!
Efter Kista åkte vi hem till Mikael! Vi umgicks och hade det jättrevligt, mös och hade det roligt!

Lördag: Idag bestämde vi oss för att åka in till Stockholm City! Vädret var inte sådär på topp, det var ganska kallt och blåsigt. Eftersom att det var första maj såg vi ett demonstrationståg som gick utanför Kungshallen och där gick de med sina plakat. Vi stannade en stund för att titta (mest för att det var svårt att ta sig över) och sedan gick vi och tittade lite mer. Jag fyndade lite till på Gina Tricot också! De hade olika reor på olika Gina butiker, faktiskt! Här hittade jag saker som inte fanns på Kista. Jag hittade även lite mer saker på stan som jag blev jätteglad över!

Söndag: Idag åkte vi alltså hem och som jag berättade ovan åkte vi förbi syrran och gulliga Lowe och innan dess tog vi oss en tur till Nisses i Västerås. Vi kom hem vid 18-snåret ungefär och nu är vi jättetrötta! Ska bli riktigt skönt att ha sovmorgon imorgon, =)

Här kommer några bilder från min shopping. Jag tog inte bild på allt, det här är bara en del av shoppingen!


Shopping! It's still cheaper than theraphy!
Kylskåpsmagnet hos brorsan. Mitt nya motto för att förhindra ågren när man har handlat för mycket!


Jättesött topp från MQ! Älskar färgerna!


Hallonfärgad overzise tröja från Gina Tricot (ursäkta skrynklet på bilden)
Jättefin färg, älskar den!


T-shirt från Gina Tricot med dragkedjor


Klänning från H&M! Den ska jag ha på min brors diplomering i Blå Huset i maj, =)
Älskar den!


Kommentarer
Postat av: Emma

fina saker du köpte:)

2010-05-02 @ 22:25:15
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Sabina

SV; ahaa, nice :)



Jo, det var den på bilden jag ska tatuera in - den ska få sitta på minhalse :D

2010-05-03 @ 09:02:18
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: georgiias.blogg.se

väldigt söt klänning :D

2010-05-05 @ 16:46:37
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: Sissi

fina köp!



TÄVLING i min blogg - vinn valfritt armband!

http://enligtsissi.blogg.se/2010/may/tavling-vinn-ett-vafritt-armband.html#comment

2010-05-08 @ 18:35:43
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0