Stockholm imorgon

Dagens ordspråk: Att vara eller inte vara, det är frågan.

Hallå på er!

Idag var det den näst sista skoldagen gjord för mig - den här veckan!
Imorgon åker vi nämligen upp till Stockholm igen för att den här gången se min bror Mikaels diplomering i Statshuset! Han har tagit examen från KTH (Kungliga Tekniska Högskolan) och ska imorgon få ett diplom för sin examen och det görs i Statshuset. Ska bli superroligt!

Idag hade jag en jättekort skoldag. Jag hade bara svenska som började vid kl 09.50 och sen samhällskunskap till kl 11.30 ungefär. Riktigt så här kort brukar inte skoldagen vara (brukar gå 25 minuter längre på tisdagar) men vi fick sluta tidigare för att vi hade halv friluftsdag! Jag fick sluta vid den tiden för jag har ju läst Idrott och Hälsa teoretiskt, men jag är inte med på de fysiska delarna eftersom att jag är rörelsehindrad. Därför kunde jag med gott samvete gå hem då för dagen! Jag vet inte om friluftsdagen blev inställd för de andra, för det regnade jättemycket och tanken var att de skulle spela kubb eller cykla runt sjön.
Det har varit en riktigt kall och inte så solig vår i år! Hoppas värmen och det fina vädret tar fart snart!

Imorgon åker vi tidigt till Stockholm, redan vid kl 11.00. Det är bra för då kommer vi i tid dit och hinner byta om och så i lugn och ro innan vi ska iväg. Vi kommer hem redan samma dag sedan, på onsdag natt, men jag är ledig från skolan på torsdagen för jag kommer nog vara väldigt trött då och inte orka gå upp så tidigt när jag inte har varit hemma. Men jag har några lektioner inställda på torsdag, som tur är, så jag missar inte så mycket!

Ha en jättetrevlig kväll nu så hörs vi antingen en kort sväng imorgon eller på torsdag! =)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jodå jag har haft en riktigt fin dag. Kram

2010-05-25 @ 20:17:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Erica

Roligt med Stockholm! :)

2010-05-26 @ 18:02:23
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Alex

Fin blogg måste jag säga!

2010-05-26 @ 21:07:01
URL: http://alexandrawittgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0