Somrig måndag!

Dagens ordspråk: Om det du gör inte fungerar, gör då något annat.

Hallå!

Idag har jag inlett den näst sista skolveckan på gymnasiet! Jag kan inte fatta det, att det är vi som springer ut nästa fredag. Det känns jättekonstigt! I två år har vi sjungit Studentsången för alla studenter (jag går musik estet) och i år är det vår tur att bli sjugna för. Overklig känsla, men åh så kul!

Måndagar innebär en väldigt kort skoldag och det gjorde även denna! Vi hade vår sista Arkolektion idag (Arrangemang och komposition) och då fikade vi lite och pratade om vad vi ska göra i sommar! Det känns så härligt, för sommaren är verkligen nära! Att vi inte har någon Arkolektion mer gör att jag blir nästintill ledig på fredag, för då har jag bara en lektion. På måndag har jag bara klassråd i 20 minuter och sen är jag ledig resten av dagen! Om det känns onödigt att gå dit dem dagarna? Oja! Men de går ju väldigt fort och då får vi spendera den lilla tiden som är kvar med klassen, =)

Strålande väder har det varit idag med! Det gör mig så glad! Jag åkte ut på en cykeltur förut på 8 km och det tog 29 minuter. Det känns hur bra som helst! Jag är ju rörelsehindrad, jag har en handikapp som gör att jag har svårt att gå, men cykla, det kan jag banne mig! Jag blir jätteglad när jag gör det och efteråt, det känns alltid så skönt då!

Vad har ni haft för er denna somriga måndag? =)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Okej... ja jag börjar nog få koll på vad socionom är, kollade upp det på google, haha!



2010-05-31 @ 23:31:16
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0