Skoldagarna blir allt färre

Dagens ordspråk: När katten är borta dansar råttorna på bordet.

Hallå!

Visst är det typiskt när det är fint väder på måndagar när det inte är helg, tycker ni inte det?
När jag kom hem från skolan satte jag mig i solen, men då hade solen precis gått i moln. Typiskt, haha!

Skoldagarna blir allt färre och idag var det dags för måndag igen! Hade en kort skoldag från kl 10.00-13.15, var jätteskönt! Den här veckan blir väldigt kort för mig, för jag är nämligen ledig på onsdag och torsdag! På onsdag ska vi åka upp till Stockholm (tredje gången för mig den här månaden) och gå på min bror Mikaels diplomering i statshuset! Det ska bli jättekul och spännande och dagen efter är jag ledig för vi sover inte över och kommer nog därför hem rätt sent på natten. Så det är bara imorgon och på tisdag kvar för mig den här skolveckan! Sen är det bara en hel vanlig vecka kvar, innan studentveckan kommer! Jag tror den veckan kommer gå fortare än vad någon vecka har gjort på de här tre åren...

Idag då har jag gjort lite skolarbeten! Det är de sista inlämningsarbetena nu, förutom ett litet i samhällskunskap som ska in nästa vecka. Det känns jätteskönt och nu är jag klar med uppgifterna i både Historia B och Svenska B! De skulle egentligen in på onsdag respektive torsdag, men då är jag ju ledig och kan inte lämna in dem. Men det gör inget att det blir några dagar innan. Då blir jag ju klar fortare!

I lördags köpte jag ju ett nytt nagellack och igår målade jag på det! Jag brukar ofta ha rosa nagellack för jag tycker det är så fint, men nu provade jag ett blått. Jag tycker att det är väldigt häftigt och snyggt! Från H&M:s egna! =)


Blått nagellack från H&M och ring (den stora) från Glitter!


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

tack för att du är med och tävlar! jätte hett med blåa naglar! jag skulle själv inte våga mig på det eftersom jag är så barnsligt feg för att sticka ut o ha färger som syns, men jag tycker som sagt att det är vrålsnyggt på andra! hoppas du har haft en bra dag!

2010-05-24 @ 19:48:23
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är bra med mig, trött bara! Haft en bra dag? Kram

2010-05-24 @ 20:34:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Så lite så! Vilka fina ringar :)

2010-05-25 @ 16:24:41
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: jessica

Häftigt med blå färg =) Ska ju vara färg glatt!

2010-05-25 @ 19:42:01
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: ja visst var dom :D älskar dom!

2010-05-26 @ 16:38:01
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0