Min vanliga tisdagstidning

Dagens ordspråk: Det finns inget ont som inte har något gott med sig.

Hallå!

I lördags pratade jag om att sommaren var här, eller i alla fall att det kändes som att den var på väg!
Idag har det varit riktigt varmt här, men tyvärr inte så fint som om det vore sommar. Vi har haft riktigt kvavt ute och det har känts som att det har varit åska i luften. Kom en riktigt regnskur förut, men under dagen har vi haft mellan 20-25 grader varmt! Hoppas det håller i sig och att solen kommer också. Jag mår bra när det är varmt (fast det är ju jobbigt med tryckande värme som när det ska till och bli åska) för då får jag mindre ont i min kropp, och det är väldigt, väldigt positivt!

Idag hade jag en kort skoldag, gick bara ungefär två timmar! Det blir så nu när kurserna börjar ta slut och det är jätteskönt. Både igår och idag har jag fått reda på betyg i tre stycken kurser sammanlagt och jag är så nöjd och så jätteglad! Det kunde inte bli bättre och nu är det verkligen bevisat att hårt slit lönar sig. Det ska bli så skönt med sommarlov och att få sluta skolan, och då känns det mer än bra att veta att man har gjort bra ifrån sig!

Förutom skolan idag då, har det inte blivit så mycket annat. Jag har pluggat lite inför den sista slutspurten i skolan. Snart är alla inlämningar gjorda och det är så skönt! Annars har jag bara varit till affären en sväng och köpt Sofis Mode som är min vanliga tisdagstidning, haha! Jag älskar tidningar och Sofis Mode och CHIC är de bästa modetidningarna enligt min mening! Har ni också tidningar som ni bara måste läsa?


Sofis Mode och CHIC är mina favorittidningar!


Kommentarer
Postat av: hannah

sv; tack!

Jag prenumererar på CHIC (:

2010-05-18 @ 20:38:45
URL: http://hannahanderssson.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: eller hur! :) tycker definitivt att du ska prova :D

2010-05-19 @ 16:15:59
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

sv: men shit :O jag fattar fan inte hur en människa kan göra nånting sånt?? ;O



Får jag fråga vad för handikapp du har, eller hur allvarligt är det rättare sagt.. :/ kan du gå åså?

2010-05-19 @ 17:18:33
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0