Lowes 1-års dag!

Dagens ordspråk: Den som ger sig in i leken får leken tåla.

Grattis Lowe på 1-års dagen! <3





Idag har världens go'aste lilla kille fyllt 1 år! Den 15:e maj förra året föddes han och nu har det gått en helt år. Det har gått så fort, jag vet inte alls vart tiden har tagit vägen! Jag kommer ihåg när vi sa att nu är han fyra månader, nu är han fem, nu är han ett halvår... och nu är han helt plötsligt 12 månader! Tiden går fort i alla fall när man har roligt, <3

Idag var vi alltså på födelsedagskalas hos Lowe! Vi var väldigt många där, hela 12 personer. Min bror Mikael och hans flickvän Sonja var där, Lowes gammalfarfar, gammelfarmor, gammelmormor och vi. Det var riktigt trevligt och Malin hade bakat den fina tårtan ovan! Den var verkligen god!
Lowe fick hur mycket paket som helst och han tyckte att det var riktigt kul att öppna. Av mig fick han en Alfons Åbergs bok som var signerad av författaren! Han fick jättemycket leksaker, bland annat en leksaks keyboard som spelade olika ljud och han diggade till musiken och dansade, haha! Det var riktigt kul att se! När vi hade fikat klart gick vi och busade med Lowe lite och vi blev alldeles svettiga allihopa, haha! Lowe skrattade som bara den men när det blev för varmt gick vi ut lite. Det känns som om det har varit sommar idag (var 30 grader i solen) och ute gick Lowe ut med mormor (min mamma alltså) och gick och han drog en leksaksgräsklippare som han fick efter sig också, haha. Han tyckte att det var jätteskoj! Jag också bör väl tilläggas, jag känner mig som barn på nytt!

Vi har haft en riktigt, riktigt rolig dag men nu blir det att ta igen sig lite! Jag har gjort över med all energi flera gånger om och det var så kul! Jag hoppas vädret håller i sig till i morgon också, för då blir det en dag i solen!
Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Emma

vad gullig :) och mmm för tårtan!

2010-05-16 @ 00:01:59
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Vad kul!

Jättesöt tårta :)

2010-05-16 @ 01:19:11
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Helena

Roligt att du såg det :)



Gud vilken gullig!

2010-05-16 @ 11:04:31
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: EVELINA K

Vilken söt liten kille! =) Och fin tårta! Ser smarrig ut =)

2010-05-19 @ 11:46:04
URL: http://admin.nextinfashion.se/evelinak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0