Jag älskar att pyssla!

Dagens citat:Sluta aldrig att uppvakta dina vänner, de ska hålla lika länge som ett par Louboutins - nämligen för resten av livet. - Charlotta Flinkenberg

Hallå!

Som jag alltid brukar säga när en helg är slut - vad fort det har gått!
Den här helgen har gått i raketfart likt alla andra helger. Men roligt har det varit!

Igår var det strålande fint väder på eftermiddagen och efter en runda på stan med lite ärenden uträttade, satte jag mig i solen. Jag hade hoppats på lika fint sommarväder idag igen, men tyvärr har det blåst väldigt mycket och inte alls varit lika fint. Men jag fick mig allt mycket färg igår! Jag var jätteröd i både ansiktet (är det lite idag också) på armarna, bröstet och benen igår, men idag var jag riktigt brun istället! Jag har väldigt lätt för att få färg, vilket jag inte har ett dugg emot! ;)

Så istället för att vara ute i solen har jag pysslat lite idag! Jag älskade att pyssla när jag var mindre och jag kunde sitta i flera timmar på min kammare och pyssla ihop fina saker. Idag har jag gjort fina halsband istället av lite smyckespärlor som vi köpte på Blå Stolen som finns i Fellingsbro i närheten av där syrran bor! Den affären har tyvärr slagit igen nu, men de hade lite allt möjligt och bland annat halsband och armbands-set. Det var riktigt kul och det blev jättefint! Vi har mer kvar och mer pyssel lär det bli!

För en liten stund sedan målade jag mina naglar i den fina blå färgen som jag köpte på H&M igår! Det blev jättesnyggt och väldigt häftig för färgen var verkligen intensiv och jättefin. Jag har tyvärr inte lyckats ta något kort än (jag har redan kvaddat två naglar och målat om dem) så jag försöker mig på det imorgon istället! Jag tycker att det var häftigt i alla fall, =)

Vad har ni gjort denna söndag då? Ha en jättetrevlig kväll allihopa så hörs vi mer imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så mycket tjejen! Hur mår du idag? Kram

2010-05-24 @ 08:48:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0