Here comes the sun!

Dagens ordspråk: Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

Hallå!

Åh, vilken jättehärlig, fin och rolig dag det har varit idag! Idag har jag gjort någonting som jag har längtat väldigt mycket efter, nämligen...

...solat!
Idag på förmiddagen var vädret inte sådär jättebra, så jag och mamma tog en sväng på stan för att uträtta lite ärenden. Det var väldigt varmt i alla fall, men solen sken inte så mycket då. Jag hade en rabattcheck på H&M för att jag är med i H&M Club och då passade jag på att köpa ett jättefint nagellack därifrån! Får visa är när jag har målat. Vi passade på att handla lite också innan vi åkte hem. När vi hade varit hemma sedan en stund började det skina upp och det gick alldeles utmärkt att sola! Det var hur skönt och varmt som helst och idag har det verkligen känts som sommar, mot igår då det regnade som bara den. Hoppas det håller i sig och blir lika fint väder imorgon!

Har ni också haft en bra lördag? =)



Vid Ullriksdals slott förra året


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Hejsan! jag har faktiskt en annan tävling som pågår, där du kan vinna ett kitt med skönhetsprodukter värt 540 kr. om du går in på mina tävlingar i kategorin så kommer du till tävlingen! =) jätte kanon chans att vinna, kram o trevlig helg i sommarsolen!

2010-05-22 @ 21:11:56
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Erica

härligt då det känns som sommar! :)

2010-05-22 @ 23:59:53
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Jajamän! Fin bild :)

2010-05-23 @ 11:57:08
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0