The Mad Hatter var bäst!

Dagens citat: Perfektionist: En person som inte kan njuta av Tjajkovskijs musik utan att samtidigt veta hur man stavar hans namn. - Jim Reed

Hallå!

Jag måste börja det här inlägget med att säga hur bra Alice i Underlandet var igår! Jag var ju på den på bio och jag blev helnöjd, den var skitbra! Jag vill inte avslöja handlingen för den som inte har sett den än, för den är inte som den tecknade Alice i Underlandet, men det jag lugnt kan säga är att Johnny Depp lätt var bäst! Och katten då förstås, haha! Så om ni inte har sett den och funderar på att gå och se den - gör det! Ni kastar inte biljetterna i sjön! Det enda som var lite negativt var att småtjejerna som satt bredvid höll på och sms:ade hela tiden så att biomörkret lystes upp och att de pratade en himla massa och hade fötterna ivägen så att vi stundtals inte såg texten. Störande och irriterande, men filmen var hur bra som helst ändå!

Idag har vi ägnat dagen med att hälsa på Malin, Adde och Lowe i Fellingsbro! Malin är ju min syster och Adde är deras pojkvän och tillsammans har de ju sin bebis Lowe. Han är ju 9 månader, men ändå tycker jag att han är en bebis. Jag frågade hur länge man egentligen är en bebis, hur länge man räknas som det, men det var ingen av oss som visste. Syrran tyckte inte att han räknades som bebis längre, eftersom att han redan är så stor och kan gå! När vi var där för två veckor sedan kunde han ta några steg, men nu kunde han ta väldigt många steg och gick hur bra som helst! 9 månader och redan kan gå, det är riktigt tidigt. Han har varit tidig med allt, <3

Hem kom vi efter en heldag där borta vid 18-snåret kanske. Vi lagade mat och åt och hade det jättetrevligt och kul! Det som alltid är så roligt när vi åker dit är att vi alla går ner på Lowes nivå och ligger på golvet och leker och busar med honom, haha! Jag kan tänka mig att det nog ser riktigt kul ut i alla fall!



Bio och bus har den här helgen bjudit på! Har ni också sett Alice i Underlandet? Säg vad ni tycker! Jag tycker den var skitbra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, aldrig kul att vara sjuk ju!



Okej, låter trevligt det! :) Ihelgen har jag träffat mormor, umgåtts med kusinen oså :)

kram!

2010-03-08 @ 14:03:42
URL: http://joohannap.blogg.se/
Postat av: Emma

Alla säger att den är så bra... ska kanske ta och se den :D

2010-03-08 @ 18:17:15
URL: http://emmichs.blogg.se/
Postat av: Sanna

bra film!

2010-03-10 @ 19:53:12
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0