Hoppas på snöfritt till påsk!

Dagens ordspråk: Gå inte framför mig, jag kanske inte följer efter; gå inte bakom mig, jag kanske inte leder dig; gå vid sidan om och var bara min vän.

Hallå!

Ännu en dag med fint väder, precis som gårdagen i repris! Det märks verkligen vad solen tar på snön, den har sjunkit ihop jättemycket och den försvinner ifrån hustaken litegrann, sakta men säkert. Plusgraderna hjälper ju också till såklart! Har vi tur är det ingen snö kvar till påsk, eftersom att den är så tidig i år! Påskveckan är redan den sista veckan i mars i år. Det har kommit så mycket snö och därför är jag osäker på om den är borta tills dess, men fortsätter det så här så ser det riktigt bra ut!

Idag har det varit en lugn och fin dag! Jag har läst lite, vilat, promenerat och skrivit på boken! Ett helt kollegieblock är färdigskrivet förhand, och snart är även loggboken (det är ett projektarbete och vi måste skriva upp all tid vi jobbar) och nu är det bara några få sidor kvar i den också, haha! När vi ska skriva något arbete i klassen frågar alla hur långt jag har skrivit, för jag har svårt att fatta mig kort. De dör nästan varje gång när de hör svaret, haha!

Vad har ni haft för er denna fina tisdag? =)


Kommentarer
Postat av: Steff

Hejsan =) Jag har smakat everyday (grönt äpple), focus (svart vinbär) och defence (citrus/fläder). Både äpple och svart vinbär tycker jag smakar svag saft, och enligt mig är alla rätt överskattade ;) Dock är citrus/fläder den godaste! =)

Kram

2010-03-09 @ 20:06:02
URL: http://klockrent.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Precis! För vore värre isåfall, hehe.

Jajemen, hihi :)



Ja visst är det väl underbart med lite plusgrader, när solen tittar fram och värmer lite smått!

I LOVE IT!

2010-03-10 @ 00:30:43
URL: http://joohannap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0