Solen frånvarar

Dagens ordspråk: Dra inte alla över en kam.

Hallå!

Imorse när jag vaknade förberedde jag mig för en heldag ute i solen! Väderleksrapporten igår sa att det skulle bli strålande fint väder idag, men solen har tyvärr lyst med sin frånvaro. Det var inte alls så fint som det skulle vara. Tråkigt, jag vill ju sola! Och inte bara sola, jag vill bada!

Idag har jag istället för att sitta ute i solen träffat min kompis Sanna! Vi har inte träffats på så länge, men idag tog vi oss en cykeltur. Det är bra och roligt att cykla tillsammans, för vi hinner prata jättemycket samtidigt som vi gör någonting som är väldigt kul och nyttigt! När vi hade cyklat en stund stannade vi och pratade lite innan hon tyvärr blev tvungen att åka hemmåt. Får bli att ses mycket längre nästa gång!

Imorgon blir det fullt hus här igen! Då kommer min syster Malin, hennes pojkvän Adde och deras son Lowe hit!
Lowe är alltid så full av liv och han är så söt och go så det blir superkul! De sover över också till på onsdag så vi hinner umgås mycket!

Vad har ni gjort idag? =)

Kommentarer
Postat av: ell

Gillar dina ordspråk! ^^ hehe

2010-06-21 @ 20:22:26
URL: http://yourwish.blogg.se/
Postat av: ell

SV: Ja visst är de! Finns många som är riktigt kloka ^^ hehe

2010-06-22 @ 11:25:54
URL: http://yourwish.blogg.se/
Postat av: LIENE

Kul att de sover över:)

2010-06-22 @ 18:24:29
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0