Fynd från Nelly.com!

Dagens ordspråk: Kom inte för sent till det du vill komma i tid till. -Nalle Puh

Hallå!

Snacka om att det har varit tråkigt väder hela dagen idag! Här har det bara regnat å regnat och åter regnat! Inget roligt alls, men så är det ju ibland. Då kan man passa på att göra andra roliga saker istället, som att åka och hälsa på min så gulliga, söta, rara och underbara 14-månaders systerson Lowe med familj! Vi åkte dit på förmiddagen om kom hem nu på kvällen efter en riktig heldag tillsammans, så mysigt så! Vi har lagat mat, fikat, lekt och busat och en massa annat. Jag skulle bland annat väcka Lowe efter att han hade sovit en lång stund, och då somnade han om i min famn, haha! Så kan det gå när man är trött! =)

Nu till någonting helt annat! Igår fick jag hem ett roligt paket i brevlådan efter att ha gjort en beställning på Nelly.com!
Jag har aldrig beställt någonting därifrån förut, men i måndags klickade jag in mig där och hittade ett jättefint armband och ett par örhängen! När jag loggade in på sidan såg jag att det var fri frakt under juli månad, och jag kom även på att jag dessutom får 10% rabatt på allt jag handlar hos Nelly genom att jag är student med CSN-kortet! Då blev jag jätteglad och beställde hem det och igår kom det! Smyckena såg jättefina ut på bild, men de var ännu finare i verkligheten! De var inte alls plastiga som många smycken kan vara och det gjorde att de såg mer "äkta" ut. Jag blev hur nöjd som helst! Armbandet var supercoolt och det hade verkligen ett bra lås på, så det lär inte vara någon risk att det ramlar av. Det var nästan inbrottssäkert istället, haha! Jag känner mig supernöjd med mina fynd!




Örhängen och armband från Nelly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0