Mikrofiberdukar ger strålande fin hy

Dagens citat: Den mest trovärdiga delen av en tidning är annonsdelen. - Thomas Jefferson

Igår skrev jag ju i min blogg att jag hade någonting som jag skulle tipsa om under veckan, och det tänkte jag göra idag! Jag vill inte låta som någon dålig TV-reklam, men det jag ska tipsa om köpte jag för några veckor sedan och det har verkligen varit jättebra. Vad jag pratar om är en mikrofiberduk för ansiktet!

När man har på sig smink som puder och foundation varje dag, mår huden inte sådär jättebra eftersom att man täpper till porerna, även fast man använder mineralsmink. Det kan leda till finnar, kvisslor, pormaskar och andra tråkigheter som ingen vill ha eller att man inte känner sig riktigt ren fast man har tvättat sig med tvål och vatten. När jag för några veckor sedan var på Rusta, sprang jag av en händelse bara på Mikrofiberdukar för ansiktet. Jag undrade vad det var för någonting och läste vad det stod på förpackningen. Det stod att man skulle fukta mikrofiberduken i vatten och sedan ta den i ansiktet med cirkulerande rörelser för att få blodcirkulation i huden. Det skulle ta bort orenheter i huden och rena på djupet. Jag tyckte att det lät väldigt bra och tänkte att jag kunde testa. Förpackningen kostade endast 10 kr så jag tyckte att det var värt det.

Nu har jag använt mikrofiberduken sedan jag köpte den och jag har aldrig provat något bättre, jag lovar er!
Huden blir jättemjuk av endast en användning och den ser jättebra ut! Huden är renare och tar bokstavligt och ärligt talat bort pormaskar och andra orenheter. Jag märkte skillnad på bara en vecka. Det var det här jag menade med att jag inte ville låta som någon dålig TV-reklam, för att jag pratar så gott om den. Men det är faktiskt sant! Jag provade den för att den var så billig som 10 kr och jag har aldrig provat något bättre för att få finare hy. Allt behöver inte kosta mycket pengar för att vara bra. Mikrofibrerdukar är bra för städning också, kanske ni har hört? Den är lika bra och effektiv för huden. När jag använder den blir jag alldeles röd i ansiktet en liten stund för att jag får blodcirkulation. När jag är klar är huden mjuk. Går jättesnabbt och är så bra!



 


Min mikrofiberduk är köpt på Rusta för 10 kr. Jag har aldrig provat något
bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0